Saturday 22 October 2011

GAY !!

" shahrizal ade hubungan dgn amri (bkn nama sebenar)
n hari2 die hang out dgn amri then balik umah amri.."

gile punya statement la..:P
aku kena fitnah la pulak dgn sorg minah ni
hahahahaha kelakar pun ade..
mcm mane pulak aku boleh jadi gay?
apsal selama ni aku xperasan aku ni gay boy ?!
BODOH betul la budak ni..
bengang jugak die kecoh2 psal aku..
cerita kat org sana sini..mulut besar betul r..

but its ok la..lantak kau la..
malas nak amik pot pasal ni..
IM NOT GAY BOY..asal aku betul2 normal sudah
:D cant stop laughing ..lol


kalau mcm ni baru xnormal..setakat berbual2 gelak2 tu perkare biase r beb..

biasa r lelaki konfem ade geng..
itu pn pelik ke kalau kitaorg gurau pukul2..
maybe budak ni marah sebab aku xnak lyn die
:D jgn gedik2 sgt arh..

conclusion :
saya suka perempuan..:)
lol ! :P

No comments:

Post a Comment

#current updates